Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 13:28:57 +0300

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04156 aadressile Harju maakond, Kiili vald, Sookaera küla, Sassila 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Võttes aluseks ehitusseadustiku § 31 lõike 4 
punkt 1 edastab Kiili Vallavalitsus Teile tutvumiseks ning kooskõlastuse 
andmiseks projekteerimistingimuste eelnõu ehitusprojekti koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26994767>  (menetlus nr: 
431226), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD VENTMAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister